Wilo получи три отличия от German Brand Award 2024 – за еко инициативата с Борусия Дортмунд и за финансовия си отчет за 2022 г.

23.07.2024 г.4 мин.

Утвърденият световен производител на помпени решения Wilo Group спечели три награди от тазгодишните German Brand Awards, връчвани за високи постижения при изграждане на търговска марка и корпоративна идентичност. „Wilo получи златото в категорията „Отлична стратегия и създаване на марката: Комуникация на марката – разказване на истории и маркетинг на съдържание“, както и още две отличия за своя финансов отчет за 2022 г.“, съобщиха за Инженер.bg от Вило България – дъщерно дружество на компанията у нас.

Първото място в категорията „Отлична стратегия и създаване на марката: Комуникация на марката – разказване на истории и маркетинг на съдържание“ Wilo спечели за кампанията „Оценяване за устойчивост“, която стартира заедно с ФК Борусия Дортмунд. С нея спортният клуб и технологичната компания целят да поставят значението на устойчивостта още по-силно в центъра на общественото внимание. „За нас е особено удоволствие да получим тази награда. От една страна, тя е впечатляващо свидетелство за успешното развитие на Wilo като устойчива марка. Второ, заедно с Борусия Дортмунд, ние сме напълно ангажирани с опазването на климата, чистата вода и справедливото общество, наред с редица други важни за нас ценности“, коментира г-н Оливър Хермес, президент и главен изпълнителен директор на Wilo Group.

Wilo и Борусия Дортмунд са тясно свързани от дълго време – компанията подкрепя спортната дейност на клуба от 2011 г., а по отношение на устойчивостта те си партнират от 2023 г. Освен това Wilo спонсорира женския хандбален отбор на Борусия Дортмунд и всички младежки хандбални отбори, както и техните футболни отбори за момичета и жени. „Нашето партньорство е повече от просто сътрудничество. То е израз на нашия ангажимент да поемем отговорност за околнатa среда и бъдещите поколения“, заяви по този повод д-р Патрик Ниер, член на Изпълнителния съвет и главен директор по промените (CCO) на Wilo Group.

Другите две отличия от German Brand Award 2024 бяха връчени на Wilo за годишния отчет за 2022 г., озаглавен „Изграждане на мостове – ние оставаме свързани“. Концепцията се очерта като победител в категориите „Превъзходни постижения в стратегията и създаването на марка: Lighthouse проект на годината“ и „Превъзходство в стратегията и създаването на марка: комуникация на марката – печат“, обясниха от Вило България.

German Brand Award се връчва от German Design Council от 2016 г. и е една от най-престижните награди за бранд комуникации в Германия“, допълниха още от българското дъщерно дружество.

Източник на снимковия материал: Вило България, Wilo

Тагове: Wilo, ВиК, Вило България, награда, помпено оборудване

Повече информация за компанията бихте могли да намерите в микросайта ѝ в Борса.bg!

Вило България ЕООД
www.wilo.bg