BalkanEngineer отчита ръст от около 24% и силна читателска активност на Facebook страницата на платформата за Румъния през юни

04.07.2024 г.5 мин.

И в разгара на летния сезон продължаваме да Ви споделяме любопитна информация за читателите ни от Албания, Северна Македония, Сърбия и Румъния. През месец юни за първи път румънската Facebook страница надмина албанската и македонската по брой последователи, бележейки ръст от 23.71%. Освен по-голям брой последователи, отчитаме и засилена ангажираност от тяхна страна. Все повече румънски читатели отговарят на въпросите, които им задаваме в страницата, споделят футболни емоции от Европейското първенство и харесват публикациите в нея. А на въпроса дали биха се преместили да живеят и работят в друга балканска държава, повечето реагират положително. Вижте още любопитни данни за балканските ни страници в следващите редове…

В периода 11.06 - 21.06 реализирахме Facebook рекламни кампании с цел харесване на страниците на Албания, Северна Македония и Сърбия и с цел ангажираност чрез игра за Румъния.

Участниците в румънската игра трябваше да отговорят на въпрос дали биха се преместили да живеят и работят в друга балканска държава, а наградата бе комплект от 34 аксесоари Bosch X-line. Голяма част от участниците дадоха положителен отговор, а ето и част от техните коментари:

“Да, работил съм преди и бих отишъл пак, ако имам възможност“;

“Да, вече направих тази стъпка и не съжалявам“;

“Да, бих потърсила по-добър живот“;

“Не, освен ако не се налага“;

“Да, бих отишъл заради заплатата“;

“Не бих отишла, бих останала близо до семейството си“;

“Пробвал съм вече и не искам. Бих отишъл само на почивка“;

“Да, но зависи от условията“;

“Не бих отишла пак. Ситуацията е същата и не е добре да си далеч от семейството си“;

“Да, заедно с мъжа ми“ и мн.др.

Играта събра 9347 импресии и достигна до 7207 румънски читатели. Ангажираните бяха 4980. Наградата отиде при г-н Григорас Михай от гр. Сучава, намиращ се в далечната северна част на Румъния. В резултат на рекламата и играта, новите последователи на страницата се увеличиха с 456, което формира ръст от 23.71%. Така последователите в Румъния надминаха тези на Албания и Северна Макдония и вече са близо до 2400.

А какво се случи с кампаниите в останалите балкански страници?

Традиционно най-много импресии имаше рекламата за Албания - 13 954 импресии и 7062 достигания. Новите харесвания са 116, а новите последователи на страницата - 117. Това генерира ръст от 5.42% за месеца. Най-много реакции към рекламата имаше отново от мъже – 70%, спрямо 30% жени. Най-голям интерес във възрастово отношение наблюдавахме от мъже и жени на възраст между 35 и 54 г.

Рекламата в Северна Македония също имаше много силен резултат - 13 368 импресии и 6422 достигания. В резултат на кампанията новите последователи са 141, което генерира ръст от 6.42% за месеца. На рекламата са реагирали 53% жени и 47% мъже. Към съдържанието е проявила интерес най-вече аудиторията между 35 и 54 г.

Рекламата в Сърбия има 10 079 импресии и достигна до 5423 души. Новите харесвания са 70, а новите последователи 74. Това генерира ръст от 5.66% за месеца. Най-силно на съдържанието са реагирали мъжете – 51% мъже спрямо 49% жени, а във възрастово съотношение най-много реакции наблюдаваме от страна на мъжете и жените между 35 и 44 г.

През следващите месеци ще продължим да Ви информираме за летните ни кампании! Следете ни!

А, ако и Вие продавате или планирате да реализирате продукти и услуги на Балканите или търсите специалисти от Северна Македония или Сърбия, с които да допълните екипите си, не се колебайте да се свържете с нас, за да обменим опит и да обсъдим бъдещо сътрудничество! Пишете ни на e-mail: info.engineer.bg@gmail.com или ни се обадете на мобилен: 0886 12 65 20.

Източник на снимковия материал: Canva.com