Wilo представи новите си технологии за устойчиво движение и употреба на водата по време на специализирания панаир ISH 2025

12.04.2025 г.4 мин.

Wilo Group – утвърден разработчик и производител на помпени системи и решения за устойчивост, изпрати поредно успешно участие в международното изложение ISH 2025. Форумът, който е един от най-големите в световен мащаб в областите ОВК и ВиК, се проведе от 17 до 21 март т.г. на традиционната си локация във Франкфурт, Германия. „Основното послание на Wilo по време на тазгодишния ISH бе „Ние предлагаме устойчиви решения“, което напълно съвпада с темата на престижния търговски панаир“, коментираха пред Инженер.bg от Вило България, дъщерно дружество на компанията.

Над 2183 изложители от 54 държави представиха своите продукти на ISH 2025, а 163 000 посетители от 150 държави имаха шанса да се запознаят продуктите на Wilo. „Едно от най-големите предизвикателства на нашето време е опазването на климата, в което водният ресурс играе съществена роля. Продуктите и системите, които Wilo представи, са водещи, защото допринасят за преодоляване на предизвикателствата, свързани с глобалните мегатрендове, подобрявайки качеството на живот на хората по света. Целта на компанията ни бе да представим нашата стратегия и трите й области на въздействие – Creating, Caring и Connecting – пред широката международна аудитория“, обясниха още от Вило България.

Технологиите на Wilo движат вода – високоефективно, надеждно и устойчиво. В този контекст един от акцентите в участието на компанията бе новата Wilo-Atmos PICO, която допълва гамата от високоефективни отоплителни помпи със своята лесна работа и богатата си функционалност. Това превръща помпата в оптималното решение за модернизация на съществуващи отоплителни системи, позволявайки икономия на енергия до 80%. Освен това Wilo представи обширното си портфолио в областта на мрежовите и енергийните решения, повишаването на налягането и пожарогасенето.

Гостите на ISH 2025 имаха възможност да изпробват собствените си баскетболни умения във виртуална игра и да станат част от голямата онлайн общност на Wilo чрез интерактивна фото кампания под мотото #wiloconnects. Тази инициатива е част от партньорството на помпения производител с американския баскетболен отбор от NBA Milwaukee Bucks“, разказаха от Вило България.

В допълнение към основния си щанд, Wilo демонстрира и решения за използване на дъждовна вода за озеленяване на покриви и фасади в специално обособена тематична зона. Още една локация на Wilo бе достъпна за всички заинтересовани и в зоната на фестивала ISH 2025, който се проведе за първи път.

Wilo отдавна се възприема като компания за опазване на климата и смята своята стратегия за устойчивост в цялата група за всеобхватна. На нея са подчинени всички други функционални корпоративни стратегии – без изключение. Създаване, грижа, свързване (Creating, Caring и Connecting) са трите ни ключови области на действие“, допълниха още от българското дъщерно дружество.

Източник на снимковия материал: Вило България, Wilo

Тагове: Wilo, ВиК, Вило България, изложение, ОВК, помпено оборудване

Повече информация за компанията бихте могли да намерите в микросайта ѝ в Борса.bg!

Вило България ЕООД
www.wilo.bg