Пазарът на тестени изделия бележи значителен икономически напредък. Вижте подходящите етикетиращи решения от СИС 45
19.05.2023 г.6 мин.
„Пазарът на тестени изделия се развива сериозно, като за тази година се очаква той да достигне до 46.84 милиарда долара в световен мащаб. Нарастващото търсене е предопределящо за все по-високите изисквания към производителите в този сегмент от хранително-вкусовата индустрия, включително по отношение на маркирането. Етикетите предоставят ключова информация за същността, съхранението, употребата и спецификите на стоките, която представлява интерес както за крайния потребител, така и за дистрибуторите, търговците и производителите“, заявиха пред Инженер.bg специалистите от СИС 45. Професионалистите в областта на етикетните принтери, разработването и внедряването на комплексни проекти за регистриране, отчитане и проследяемост на произведената продукция, както и производството и доставката на различни размери хартиени, фолийни и специални самозалепващи етикети, коментираха темата пред Инженер.bg. В следващите редове ще Ви предоставим информация за етикетната маркировка, предназначена за идентификация на тестените изделия
„Производствените мениджъри от хранително-вкусовата промишленост (ХВП) все по-целенасочено се фокусират върху решения за етикетиране, които са най-подходящи за опаковките на техния бранд. За коректната им идентификация е необходимо да бъде обърнато специално внимание на няколко важни аспекта: опаковъчен материал, производствен обем, стандартни разпоредби и печатна информация. Етикетите върху продукцията са от съществено значение, тъй като информират за името на марката, състава на продукта, хранителната стойност и мястото на производство му“, поясниха експертите.
Етикетът е носител на съществено важни данни, сред които: партида на производство, срокове на годност, изисквания за съхранение, начин на употреба на продукта, както и други ключови специфики. Това позволява на потребителя да намери цялата необходима информация на едно място. Нейното отсъствие може да предизвика дори отказ от страна на дистрибуторите за разпространение и продажба на артикулите. Производствените мениджъри отговарят за разрешаването на потенциални проблеми с етикетирането, за да гарантират съответствието на изделията със строгите изисквания в областта на хранително-вкусовата индустрия.
Доказаната българска търговска фирма СИС 45 е специализирана в областта на решенията за маркиране, етикетиране, идентификация и проследяване на продукцията. Компанията стартира дейността си през 1996 г., като за това време се доказа като надежден доставчик и доверен партньор. Също така тя се развива успоредно с технологичния прогрес, както и в съответствие с все по-взискателните пазарни и индустриални нужди и изисквания. Компанията насърчава професионалното развитие на своите служители, предлага голямо разнообразие от продукти и услуги с високо качество и на конкурентни цени на своите клиенти.
Решения за етикетиране в индустриалното производство на тестени изделия
„Етикетирането на продукти от сферата на ХВП се категоризира като сложно приложение, тъй като освен високото качество на опаковката, която да осигурява оптимални условия за съхранение, следва да се съобрази със запазването на свежестта на храната. Това налага необходимост от ръчно поставяне на етикетите и специално внимание към артикулите. Въпреки това, съвременните технологии позволяват интегрирането на автоматични или полуавтоматични системи за етикетиране в производствата с голям обем на продукция“, коментираха от СИС 45.
„Чрез автоматизиране на процеса по етикетиране се увеличава производителността, намаляват се допълнителните разходи, гарантира се безопасността на клиентите и се осигурява проследимостта на продуктите по цялата верига на доставки. Затова от гледна точка на ефективността тези системи са предпочитано решение“, допълниха от компанията.
Alpha Compact и Thermal Inkjet (TIJ) – решения, подходящи за ХВП
Термичният мастиленоструен печат (TIJ) е наложен метод за брандиране, приложим в индустриалното производство. Маркирането с този вид оборудване осигурява отлични резултати върху картонени кутии или пластмасови опаковки. Термичният мастилено-струен печат позволява на производителите да брандират своите артикули чисто, с висока резолюция и безконтактно.
Alpha-Compact от своя страна е етикетиращ апликатор, който заедно с мастиленоструйния принтер Markoprint X1JET, опростява фазата на етикетиране. Двете системи работят заедно, в симбиоза, за да гарантират коректното автоматично позициониране и маркиране на предварително отпечатания етикет.
За да отговорят на настоящите и бъдещите очаквания, производителите на паста и други тестени изделия разчитат на различни и адаптивни решения за етикетиране. Хранително-вкусовата индустрия е сектор, който е безкомпромисен по отношение на здравето на потребителите. „Изискванията в тази посока са свързани с: опаковъчния материал, производствения обем, правилата и информацията за печат. Търговското дружество СИС 45, като дългогодишен партньор на Weber Marking Systems, е в състояние да предложи интегриране на цялостни, устойчиви и компактни решения за маркиране и етикетиране на паста“, допълниха още от СИС 45.
Източник на снимковия материал: СИС 45 (SIS 45), Weber Marking, Systems

Повече информация за компанията бихте могли да намерите в микросайта ѝ в Борса.bg!