Какви мерки предприе ФАНУК България, за да гарантира непрекъсната подкрепа на своите клиенти в условията на епидемия
24.03.2020 г.4 мин.
През изминалите дни един от световните лидери в разработката и производството на роботи и роботизирани системи – японската компания FANUC, предприе редица мерки с цел да осигури непрекъсната работа и възможно най-доброто обслужване на своите клиенти. „Нашата основна цел е да продължим да работим при стриктно спазване на мерките за опазване здравето както на нашите служители, така и здравето на нашите клиенти“, заявиха за Инженер.bg от офиса на ФАНУК България.
Богатата гама от продукти на FANUC включва ЦПУ, роботи, робомашини и лазери, които са с ключова важност за производствата, в които са внедрени. Ето защо от компанията увериха, че правят всичко възможно да подкрепят своите клиенти и партньори в този труден момент.
„Служителите на FANUC, които работят в сферата на логистиката и обслужването, полагат всички усилия да се осигурят доставките на нашите продукти и резервни части до клиентите ни, работейки на смени, за да се намали рискът от инфекция“, посочиха от дружеството.
Във връзка с възникналата извънредна ситуация и с цел ограничаване разпространението на COVID-19, ФАНУК България въведе следната временна организацията на своята дейност при строго спазване на всички разпоредби от страна на компетентните власти:
- Връзка с екипа на ФАНУК България се осъществява на телефон: 02/49 29 369;
- Всички служители остават на разположение на мобилните си телефони и фирмени имейли;
- Проследяват се всички имейли, обявени на фирмения ни сайт www.fanuc.bg, за да се отговаря на запитванията максимално бързо;
- Доставката на резервни части се осъществява в обичаен порядък, като е възможно забавяне поради създалите се обстоятелства;
- Отлагат се всички планирани обучения, профилактични технически обслужвания и инсталации на нови машини при съгласуване с клиентите;
- Създадена е специална организация на сервизната ни дейност за максимално съдействие на всички възникнали сервизни случаи.
Допълнителна информация можете да получите на електронна поща: service.bg@fanuc.eu или на телефон: 02/49 29 369.
„Не се колебайте да се свържете с нас! Надяваме се на Вашето разбиране. Нека бъдем отговорни и позитивни!“, призоваха в заключение от ФАНУК България.
Повече информация за ФАНУК България ЕООД, марките, продуктите и услугите, които предлага у нас, реализации и актуални промоционални кампании, бихте могли да намерите в микросайта на фирмата в Борса.bg! Разберете още кои са активните постоянни и стажантски позиции на компанията, както и подробности за технологичните възможности и бъдещите ѝ планове за развитие от ТУК!
Източник на снимковия материал: ФАНУК България

Повече информация за компанията бихте могли да намерите в микросайта ѝ в Борса.bg!