Бандени: VLT® Integrated Servo Drive ISD® 510 и VLT® Decentral Servo Drive DSD 510 — система за децентрализирано сервоуправление

23.02.2021 г.5 мин.

VLT® Integrated Servo Drive ISD® 510 и VLT® Decentral Servo Drive DSD 510 са основната част от гъвкаво, високоефективно решение за децентрализирано серво задвижване, разработено специално за хранително-вкусовата и опаковъчната промишленост от датския технологичен лидер Danfoss. „Сервосистемата включва централно захранване (VLT® Servo Access Box SAB®), задвижващи модули и кабелна инфраструктура. Децентрализирането на задвижващите модули предлага редица предимства и икономия на разходи за монтаж, инсталиране и експлоатация“, съобщиха за Инженер.bg от фирма Бандени, която е оторизиран партньор по отношение на доставката, монтажа, обслужването и сервиза на електрозадвижвания, честотни преобразуватели и софтстартери на Danfoss у нас. От българската компания разказаха за читателите на Инженер.bg повече за иновативната система. Вижте.

Смарт решение, което позволява висока гъвкавост при проектиране на вашите децентрализирани системи

Гъвкави решения за широк спектър от приложения 

Интегрираната система VLT® Servo Drive ISD® 510 е проектирана да покрива широк спектър от приложения, например поточни линии, етикетиране, бутилиране, опаковане на храни и фармацевтични продукти. С 256 стандартни и усъвършенствани варианти на задвижване, 4 размера на фланеца, опционална механична спирачка и възможности за персонализиране, ISD® 510 може да бъде съобразена с конкретните изисквания на клиента. DSD 510, от своя страна, увеличава гъвкавостта на концепцията за децентрализирано сервозадвижване, предлагайки широка гама от опции за обратна връзка и използване на различни PM сервомотори. И двете сервозадвижвания са оборудвани със Safe Torque Off (бел. ред. електронен сигнал, използван в контролерите на индустриалните двигатели от съображения за безопасност).

С VLT® Integrated Servo Drive ISD® 510 значително намалява броя на необходимите кабели за инсталация. Първото сервозадвижване е свързано към VLT® Servo Access Box чрез предварително конфигуриран хибриден кабел, който комбинира 565-680 V DC захранване, 24/48 V DC, Safe Torque Off (STO) сигнал и BUS комуникация.

Бърза инсталация и спестяване на разходи чрез последователно свързване 

Огромни икономии на разходите за монтаж благодарение на концепцията за лесно хибридно окабеляване

 

„Хибридните кабели предават тези сигнали към последващите сервозадвижвания, свързани последователно. Това подобрение на кабелната инфраструктура елиминира необходимостта от използване на отделни кабели за обратна връзка и кутии за свързване“, поясниха от доказаната българска инженерингова и търговска фирма Бандени.

VLT® Servo Access Box SAB®, който генерира 565-680 V постоянен ток и осигурява по-висока плътност на мощността, е монтиран в контролния шкаф. Той се основава на доказаното качество на задвижванията на Danfoss и осигурява мощност от над 7.5 kW и 15 A. В зависимост от приложението могат да се свържат 2 отделни изходни линии, всяка с 32 задвижвания, което означава максимум 64 задвижвания на SAB®. Намаляването на множество компоненти в контролния шкаф води до значителни икономии на пространство. Главен енкодер може също да бъде свързан директно към SAB®.

Интуитивен контролен панел (LCP) и отворена архитектура на системата за комуникация 

Подвижният контролен панел VLT® (LCP) позволява директна връзка с усъвършенстваните сервозадвижвания за бързо пускане в експлоатация, диагностика и сервиз. Той разполага с буквено-цифров дисплей, цифрово меню, светодиоди за състояние и бързи менюта. 

Системата има отворена системна архитектура, която в момента поддържа EtherCAT®, PROFINET® и Ethernet POWERLINK® и позволява да се използват главни контролери на трети страни. Master-ите могат да се програмират чрез IEC 61131-3, а устройствата с Fieldbus — лесно да се включват директно към сервозадвижванията.

Спестявания при поддръжка

„Намалените разходи за поддръжка и заскладяване на резервни части заедно с минимизиран престой са важни въпроси при избора на решение за сервозадвижване. С интегрираната система VLT® Servo Drive ISD® 510, Danfoss осигурява лесна превантивна поддръжка. Използването на висококачествени, тежкотоварни лагери означава, че системата практически не изисква поддръжка. Единствената необходима резервна част е уплътнението на вала (б.ред. когато се използва). Освен това, не са необходими инструменти за свързване и изключване на хибридните кабели“, коментираха в заключение експертите на Бандени. 

Източник на снимковия материал: Бандени, Danfoss

Тагове: Danfoss, Бандени, задвижвания

Повече информация за компанията бихте могли да намерите в микросайта ѝ в Борса.bg!

Бандени ООД
http://www.bandeni.net/