Термоформинг опаковките за млечни продукти на Трейс Ипома съчетават висок клас производствени технологии и техники за печат

12.10.2020 г.3 мин.

Опаковката е важен маркетингов инструмент за всеки бранд. Добрият дизайн подобрява разпознаваемостта на марката, външния вид и усещането за продукта и играе съществена роля за открояването му сред разнообразието от други подобни стоки. Освен това съвременните потребители са все по-съзнателни за околната среда и 90% от тях предпочитат устойчивост в опаковъчни решения. „Ние от Трейс Ипома, като част от международната компания Thrace Group, разбираме това и благодарение на технологията за термоформоване, която използваме, можем да комбинираме първокласен външен вид и възможност за рециклиране по икономически ефективен начин. Така създаваме идеалното решение за опаковане без компромиси“, споделиха за Инженер.bg от българския офис на водещата компания за производство на пластмасови опаковки.

Предимствата на термоформоването за опаковане на млечни продукти 

Многобройните опции на техниката термоформоване предлага безкрайни възможности, с които да създадете емоционална връзка с потребителя чрез опаковката. Тя обаче не само служи за привличане на внимание, но изпълнява и редица други функции, например дава полезна информация, хранителни факти, символи за устойчивост и баркодове.

Ако и Вие искате да сте част от българската компания – лидер в производството на пластмасови опаковки, която не спира да въвежда иновации, не пропускайте да се запознаете със свободните работни позиции, които предлага.

Сред опциите, които предлага техниката за термоформоване, използвана от Трейс Ипома, са: 

  • Висококачествен 360˚ дизайн;
  • Покритие на цялото тяло на продукта;
  • Високо качество на печата;
  • Опция за щамповане (брайлова кодификация, лого на клиента и др.);
  • Матов и металически печат;
  • Хартия и двустранен печат;
  • Висок производствен капацитет;
  • Единична фаза на производство;
  • По-ниски разходи за предпечат. 

Висок клас производствени технологии и техники за печат 

Продуктовото портфолио на Thrace Group се фокусира върху решения за опаковки от PP/PC/PE, а заводът в България обслужва хранително-вкусовата промишленост с производството на опаковки за млечни продукти, салати, мариновани продукти, сладка, майонеза, кетчуп, сладолед, различни хранителни продукти за мазане, готвена храна, месо, хляб, плодове, зеленчуци, както и други промишлени отрасли с производството на опаковки за химически продукти, бои, сухи и течни смеси, малки технически детайли и др.

„Използваме комбинация от висок клас производствени технологии с най-новите техники за печат (IML, офсетов печат, Shrink Sleeving), осигурявайки на нашите клиенти разнообразие от многобройни индивидуални решения за опаковане“, споделиха в заключение от Трейс Ипома. 

Източник на снимковия материал: Трейс Ипома

Повече информация за компанията бихте могли да намерите в микросайта ѝ в Борса.bg!

Трейс Ипома АД
https://www.thracegroup.com/bg/bg/companies