Си Пи Ей Кем: Взимаме предвид мнението на служителите, което значително допринася за това те да се чувстват ценени

23.11.2021 г.4 мин.

Наскоро проведохме проучване сред читателите ни за това дали те се чувстват ценени от своите работодатели. Резултатите на нашите респонденти откроиха няколко тенденции, което ни провокира да Ви запознаем с конкретни добри практики от сферата на индустрията у нас. Вижте какво споделиха за своя опит от българската производствена компания Си Пи Ей Кем.

„При определяне политиката на фирмата, мениджмънтът ни взема предвид мнението на всеки специалист в различните аспекти на работата. Смятаме, че това значително допринася служителите ни да се чувстват ценени. Продуктите, които произвеждаме, продаваме в повече от 60 страни по света. Това също играе значителна роля за доброто професионално самочувствие на работещите при нас специалисти“, коментира за Инженер.bg управителят на Си Пи Ей Кем, г-жа Красимира Тарълова.

Компанията прилага няколко добри практики, които влияят благоприятно за това служителите да се чувстват ценени.

  • Всички специалисти са мотивирани за работа, в отделните звена се работи в екип, като всеки се чувства ангажиран в производствения процес и е ценен за приноса си;

  • Финансовите бонуси и размерът на работната заплата са важен фактор за всеки един служител. „От друга страна, за добрата работна среда допринасят и гъвкавото работно време. Служителите сами избират подходящото за тях работно време, социалните придобивки, като безплатни медицински прегледи и лекарства, обяд, посещения на фитнес център, както и ергономичните условия на труд“, сподели още г-жа Тарълова;

  • Работата във фирмата е организирана с помощта на софтуер, който контролира целия работен процес. Затова успехите и неуспехите на всеки служител се отчитат и са видими за всички. Това допринася и за минималния брой рекламации (под 0.3%), имайки предвид, че голяма част от продуктите се произвеждат по спецификации на клиентите;

  • Ръководството на фирмата взема всички необходими предпазни мерки от началото на пандемията и успява да предотврати дори минимални нарушения на производствения процес. „В продължителни периоди производствените звена бяха разделени на два екипа. С помощта на софтуерната система и всички съвременни средства за комуникация това не доведе до разделение, а дори до още по-голямо сплотяване на колектива. Всички разбираха защо се предприети определени мерки и колко е важно за всички спазването им“, посочи още управителят на Си Пи Ей Кем.

Визитка на компанията

Си Пи Ей Кем е българска фирма с френско участие, която произвежда сертифицирани сравнителни материали (еталони), предназначени за химически лаборатории. Над 97.5% от продажбите ѝ се реализират извън България. Екипът на дружеството се състои от 50 човека.

Източник на снимковия материал: freepik.com

Тагове: HR, кариера, производство, химическа промишленост