Керхер демонстрира устойчиви решения за измиване на автомобили, обединени под бранда Kärcher Clean Park

26.07.2024 г.4 мин.

Керхер търси нови попълнения към своя екип от доказани специалисти, с които да продължи да пише своята вдъхновяваща история на успеха!

 

На специално събитие в столицата Керхер представи и демонстрира устойчиви решения и оборудване за измиване на автомобили, като четкови портални автомивки и мивки на самообслужване. Във фокуса на проявата бе търговската марка Kärcher Clean Park, която предлага една напълно независима ефективна система за измиване и поддържане на автомобили. Съоръжението осигурява 100% устойчив воден цикъл с минимизирана консумация на вода, енергия и почистващи препарати.

Керхер представи пред гостите на събитието звеното си за „Консултация, изграждане и поддържане на автомивки“, част от направление „Специален бизнес“, чиито специалисти показаха техниките за правилно измиване на автомобила, когато сами почистваме колите си. Така, те отбелязаха, че е важно първо да изплакнем автомобила, след това да нанесем препарат отдолу-нагоре, да измием автомобила с четка или гъба и да изплакнем отново отдолу-нагоре.

По време на събитието беше представена и структурата на отдел „Wash Systems“ (Автомивки), част от отдел „Директни продажби“ на Керхер с обособен екип от 5 човека. „Хората в него са пряко ангажирани с изготвянето на офертата, доставката, монтажа и поддръжката на оборудването за професионални автомивки“, заявиха от компанията.

„Clean Park е търговска марка на Kärcher, която обобщава идеята за място, на което човек може цялостно да почисти автомобила си, както отвън така и отвътре с помощта на различните технически решения на немската компания. Може да измие собственоръчно колата си или да ползва порталната автомивка. Да пусне прахосмукачка вътре, да нанесе парфюм в купето и т.н.“, обясни Миролюб Владимиров, ръководител продажби „Професионално направление“. „Clean Рark е място, на което човек може просто да измие автомобила си или да се позабавлява, използвайки качествена техника. Clean Park е име, която довежда клиенти“, добави още той.

В рамките на проявата екипът на Керхер изтъкна тенденцията, че клиентите проявяват все по-сериозен интерес към порталните автомивки. „Порталната мивка е роботизирана машина, която последователно изпълнява предварително избрани действия, следвайки нужните стъпки за измиването на един автомобил. При мивките на самообслужване същите процедури се извършват на ръка от собственика на автомобила, като качеството на измиване зависи основно от неговото старание и възможности, а не толкова от използваните препарати и вода“, посочиха експертите от Керхер.

Керхер ЕООД не спира да развива и разраства своята дейност, в резултат на което търси нови попълнения за екипа си от специалисти, предлагайки атрактивни условия за работа и отлични възможности за професионална реализация и кариерен растеж!

Научете повече за свободните позиции в компанията от микросайта ѝ в Борса.bg ТУК!

Източник на снимковия материал: Керхер

Тагове: Kaercher, Керхер, почистване, устойчиви решения

Повече информация за компанията бихте могли да намерите в микросайта ѝ в Борса.bg!

Керхер ЕООД
https://www.kaercher.com/bg/kerkher-otvtre/kariera.html